illuminati, satu kontroversi yahudi

illuminati/The freemasons adalah kumpulan pengaruh yahudi yang memperjuangkan konsep menyediakan dunia bagi menyambut kedatangan dajal.




kini mereka telah banyak mempengaruhi dunia dalam semua aspek dari segi pemikiran kita.
penjelajahan minda mereka adalah dengan melalui media, kerajaan dan ekonomi.
ada 3 cara mereka nk menawan kita.
1.menarik pemimpin untuk mematuhi mereka secara muslihat. contohnya PBB. kononnya kita kena mematuhi peraturan2 mereka sedangkan keberkesanan PBB ini terbukti tidak baik semasa pengeboman palestine oleh israel.
2.jika no.1 tidak berjaya, mereka akan memasuki pentadbiran kita dan menjawat jawatan penting atau membuat kecoh dalam hal pentadbiran sehingga orang pengaruh mereka dapat menjawat jawatan penting dalam pentadbiran.
3. jika no.1 dan 2 x berjaya, mereka akan menggunakan tentera seperti yang kita nampak di afghanistan, pakistan dll.


ini adalah antara logo yang digunakan oleh puak freemasons ini.











logo ini terdapat dalam american dollar.




dari segi media mereka cuba mengawal pemikiran kita kepada dunia sosial(kononya zaman moden)
movie zaman kini tidak lagi tertapis dan cuba mempengaruhi pemikiran,pakaian dan gaya hidup remaja zaman sekarang. pernah tertanya kenapa cerita dari dulu lagi selalunya orang islam atau orang arab yang jadi orang jahat? begini lah konsep yang mereka cuba racuni minda kita.



dari segi musik, musik kini lebih berunsurkan seks,clubbing dan cinta dunia. sasaran mereka lebih kepada golongan remaja.





hand sign triangle =.
dalam kartun, mereka cuba meracuni minda kanak-kanak dalam pemikiran mereka. kartun sekarang banyak berunsurkan sosial,percintaan dan materialistik sedangkan ia bercanggah dengan ajaran islam.

Facebook Twitter RSS